o * H e r o i z m i e

Isten, a*ldd meg a Magyart
Patron strony

Zniewolenie jest ceną jaką trzeba płacić za nieznajomość prawdy lub za brak odwagi w jej głoszeniu.* * *

Naród dumny ginie od kuli , naród nikczemny ginie od podatków * * *


* "W ciągu całego mego życia widziałem w naszym kraju tylko dwie partie. Partię polską i antypolską, ludzi godnych i ludzi bez sumienia, tych, którzy pragnęli ojczyzny wolnej i niepodległej, i tych, którzy woleli upadlające obce panowanie." - Adam Jerzy książę Czartoryski, w. XIX.


*************************

WPŁATY POLSKI do EU 2014 :
17 mld 700 mln 683 tys. zł.
1 mld 492 mln / mies
40 mln d z i e n n i e

50%
Dlaczego uważasz, że t a c y nie mieliby cię okłamywać?

W III RP trwa noc zakłamania, obłudy i zgody na wszelkie postacie krzywdy, zbrodni i bluźnierstw. Rządzi państwem zwanym III RP rozbójnicza banda złoczyńców tym różniących się od rządców PRL, iż udają katolików

Ks. Stanisław Małkowski

* * * * * * * * *

czwartek, 22 kwietnia 2010

R A P O R T Y * * K A T Y Ń S K I E



Przyczyny katastrofy

Przyczyn i odpowiedzialnych za katastrofe trzeba szukac na wielu poziomach, szczeblach i etapach.

1. Organizacja wizyty.
- Wyjatkowo napiety harmonogram podrozy dla zaszczuwanego przez posowieckie media Prezydenta to swietna recepta na dodatkowe atrakcje.
- Wczesna przedpoludniowa godzina rozpoczecia uroczystosci w Katyniu.
Dzieci wiedzą, ze poranne mgly zazwyczaj ustepują w poludnie.

Stary dowcip - zalecenie peerelowskiego aparatczyka "To robta tak zeby wszystko ze soba dobrze kolidowalo" brzmi tutaj wyjatkowo ponuro.
Prywatnie zdziwilbym sie, gdyby sie okazalo, ze w napinaniu harmonogramow prezydenta nie maczala palcow posowiecka agentura.
Sprawa praktycznie nie do udowodnienia.

Jedno jest pewne, agentura obarczajaca w tym punkcie winą Prezydenta oskarza samą siebie.

2. Prawne zabezpieczenia przed idiotami i agenturą organizujacą podroze lotnicze.
Istnieja miedzynarodowe, polskie i rosyjskie regulacje lotnicze i wyglada na to, ze zostaly zlamane.
Na forum lotnictwo.net.pl mozna znalezc opinie, ze w mysl przepisow miedzynarodowych i rosyjskich lotnisko Smolensk Siewiernyj absolutnie nie mialo prawa przyjmowac miedzynarodowych lotow i ze zakaz ten musial zostac zlamany na wysokim szczeblu wladzy. Kolejna opinia jest taka, ze jezeli dochodzi do lądowania samolotu innego panstwa na takim podrzednym lotnisku to na pokladzie samolotu musi znajdowac sie nawigator rosyjski.
Nawet gdyby jeden prawnik znalazl odpowiednie paragrafy to inny znajdzie rownie wazne paragrafy zezwalajace na cos innego, lub pozostawiajace decyzje uznaniu zwierzchnosci.

3. Lot w poblizu smolenskiego lotniska - do momentu sciecia pierwszych koron drzew.
Dlaczego samolot znalazl sie tak nisko, tak wczesnie, w takiej odleglosci przed progiem pasa?
Dotychczas istnieja jedynie niepotwierdzone hipotezy dotyczace bezposredniech przyczyn katastrofy. Stary Wiarus podejrzewa, ze wieza kontrolna podala cisnienie atmosferyczne mierzone w jednym systemie, a piloci zrozumieli to jako wartosc w innym systemie pomiaru.
Dlaczego nie zadzialal system TAWS? Samolot prezydencki jest pierwszym samolotem wyposazonym w ten system, ktory ulegl katastrofie przy ladowaniu! System funkcjonuje chyba ze 20 lat.
Dlaczego Putin nie powolal miedzynarodowej komisji, a w szczegolnosci nie zaprosil ekspertow z firmy produkujacej system TAWS zainstalowany w Tu-154?
Jezeli mialy miejsce wrogie dzialania sluzb sowieckich - KGB - FSB itp to ich rezultaty pojawilyby sie w tej fazie lotu. Takich dzialan nie mozna z gory wykluczyc.

4. Od sciecia pierwszych koron drzew do zatrzymania sie szczatkow samolotu w lasku przed pasem startowym.
Ten etap jest najlepiej wyjasniony przez fachowcow z forum lotnictwo.net.pl jednakze nie odpowiada na pytanie o bezposrednie przyczyny katastrofy, jest ich skutkiem.

4. Bezposrednio po katastrofie
Jest krotkie wideo nakrecone przez Rosjan ktorzy znalezli sie w miejscu katastrofy w ktorym slychac strzaly.
Nieszczescie polega na tym, ze dzwiek i obraz zostal poddany brutalnej kompresji w telefonie komorkowym ktory je nagrywal i powtornie przez serwis youtube zanim trafil na strone internetowa.
Pozostaje miec nadzieje, ze film ten nie zostanie zlekcewazony przez komisje badajaca katastrofe.


http://lotnictwo.net.pl/3-tematy_ogolne/15-wypadki_i_incydenty_lotnicze/24626-2010_04_10_tu_154_samolot_prezydenta_rp_rozbil_sie_pod_smolenskiem-33.html

http://staryw.blogspot.com/2010/04/czterdzieesci-szesci-po-metra.html

wtorek, 13 kwietnia 2010

13. IV.*) Amtlisches Material zum Massenmord in ( )

PROSZĘ PRZECZYTAJCIE !!!

wake up, wt., 13/04/2010 - 10:40
za : http://prawda2.info/viewtopic.php?t=11435&postdays=0&postorder=asc&start=575
a właściwiehttp://grypa666.wordpress.com/katastrofa-pod-smolenskiem/
Monday, April 12, 2010Katastrofa lotnicza część IIIKwestia ta nie daje mi spać. Co chwilę słychać konfliktowe informacje. Coraz bardziej zaczyna to pachnieć okrutnym spiskiem.
Poniżej linki do nagranych rozmów radio amatorów ze Smoleńska, którzy opublikowali na forum fragmenty rozmów członków załogi samolotu z wieżą kontrolną.
http://www.radioscanner.ru/uploader/2010/22_48_44_1.mp3http://www.radioscanner.ru/uploader/2010/22_46_55_1.mp3http://www.radioscanner.ru/uploader/2010/22_46_34_1.mp3http://www.radioscanner.ru/files/download/file10279/22_47_58_1.mp3
http://www.radioscanner.ru/files/aviarecords/file10279/
Pierwszy link podaje nam niezwykłą informację. U nas tolko czetyrie człowieka.
Kolejny ślad potwierdzający brak pasażerów na pokładzie Tu-154
Kilka linków do angielskich artykułów w języku angielskim.
Poland to hold EU Presidency in 2011: death of elite will impact on policiesPresident's plane caught fire shortly after take offPresident's travel plans to Russia changed at last momentPolish pilot says evidence of intentional blocking of control systemNo sign of dead bodies at crash scene in smuggled TV footagePoland prohibited military leaders to fly with deputies in 2008Polish Bank Governor dead and Zloty rises againZ ciekawszych... samolot się zapalił po wystartowaniu
Polski pilot twierdzi, że są dowody na celowe blokowanie kontroli systemu samolotu.
Na żadnym z filmów nie ma śladów ciał pasażerów, zwłaszcza na przeszmuglowanym filmie polskiego kamerzysty.
Polskie prawo zabraniało dpwódcom wojska latać razem z przywódcami państwowymi. W 'katastrofie' zginął dowódca lotnictwa wojskowego.
Polski złoty zaczął wzrastać na wartości.
P0niżej ciekawa wiadomość, sugerująca wiedzę przed wypadkiem.
“Pan redaktor Pospieszalski, podczas wywiadu z nim w programie pierwszym państwowej telewizji, powiedział nieopatrznie, podczas trwającej żałoby narodowej, że pan Bronisław Komorowski, marszałek Sejmu, wysłał już w sobotę do Pałacu Prezydenckiego swojego człowieka, żeby ten poszukał w Pałacu raportu z rozwiązania Wojskowych Służb Informacyjnych(???). Chodzi o tzw. zbiór zastrzeżony, który pan prezydent- jako głowa państwa, posiadał u siebie w Pałacu.
Powiedział jeszcze, że, także w Instytucie Pamięci Narodowej zaczęły się pierwsze ruchy po śmierci prezesa Kurtyki. Każda pora ma swój czas.
Wygląda na to, że dla przyszłego prezydenta, a obecnie pełniącego zaszczytne stanowisko głowy państwa po śmierci pana Lecha Kczyńskiego najważniejsze jest, żeby jak najszybciej dotrzeć do zbioru zastrzeżonego po likwidacji Wojskowych Służb Informacyjnych i do materiałów Instytutu Pamięci Narodowej. Bo kto panuje nad przeszłością, popanuje sobie nad teraźniejszością- ale chodzi przede wszystkim o przyszłość.
Źródło - http://waldemar-rajca.blog.onet.pl/
Link do zdjęć z katastrofy. zdjecie">http://wiadomosci.gazeta.pl/Wi.....>zdjecie
Artykuł ze znanym już zdjęciem i filmem - ciekawe komentarze.
http://www.globalnaswiadomosc.com/prezydentzginalnowe.htm
Fragment:
"Wiśniewski, telewizyjny montażysta, został w hotelu, gdzie montował materiał. Reszta ekipy poszła już przygotowywać się do relacjonowania uroczystości katyńskich. Budynek znajdował się blisko lotniska. - Miałem akurat chwilę wolnego czasu, szykowałem sobie sprzęt do montowania. Pamiętałem, że tu nie daleko jest podejście do lądowania i tu np. podchodził samolot Tuska czy Putyina. I słyszę głos silnika, tylko ten dźwięk był trochę inny – relacjonował w TVP Info Wiśniewski.
- Patrzę w mgle i widzę, że idzie samolot bardzo nisko, lewym skrzydłem prawie w dół. I normalnie przez okno usłyszałem taki straszny huk. Widać było jakby coś było niszczone, tratowane. Dwa błyski ognia, ale nie jakaś wielki wybuch jak zwykle się widzi przy katastrofach lotniczych – dodaje montażysta. - Od razu pomyślałem, rozbił się samolot. Automatycznie złapałem za kamerę, jak to typowy pracownik mediów. I biegiem przeleciałem przez te błoto i patrzę, że to polski samolot. Od razu zauważyłem czarną skrzynkę, rozwalony ogon, zniszczony silnik, kadłub, szczątki – opowiadał pracownik TVP.
- Nie było wielkiego ognia. Od razu przyjechała jedna straż, ale miernie im to szło. Ale nawet nie było widać, że ktoś zginął. Więc początkowo myślałem, że to był pusty samolot. Była taka potworna cisza jak po katastrofie – dodał. - To jednak nie był taki widok jak po zwykłym wypadku lotniczym. Byłem świadkiem wydarzeń w Kabatach, to wyglądało inaczej. Tu nie było widać ciał – mówił Wiśniewski.
Nie trzeba być Sherlckiem Holmsem, aby zorientować się, że sprawa ta cuchnie na mile spiskiem.
Mnie uderza kilka faktów.
Brak ciał na filmach. Twierdzenie pilota, że jest nas czworo.
Liczba niewiadomych jest zbyt wielka na ostateczny wniosek, co się w rzeczywistości wydarzyło.
Wygląda to na nagłą i niespodziewaną zmiane planów dotarcia do Katynia pociagiem, Z nieznanej przyczyny zmieniono plany. To już wyglada podejrzanie. Łamanie przepisów zabraniających latania dowódców wojskowych z władzami tym samym samolotem to druga poważna poszlaka.
Mgła. Nie jest to żadną przeszkodą dla pilota, który bardziej polega na istrumentach pokładowych niż na tym co widzi przez okno. Pilot musi umieć wyladować na ciemno. Nowoczesny GPS oraz reszta przyrządów nawigacyjnych wykluczy jakiekolwiek pomyłki nawet w samolocie bez okien.
Czterokrotne podejście do lądowania wskazuje na jakąś usterkę czy też celowe blokowanie systemów nawigacyjnych samolotu.
Kolejna interesująca wiadomość.
Pilot rządowego Tu-154M, który rozbił się pod Smoleńskiem, doskonale znał język rosyjski. Znał też samo lotnisko - tak o kapitanie Arkadiuszu Protasiuku mówią jego przełożeni i koledzy z 36. specpułku.http://wiadomosci.gazeta.pl/Wi.....nisko.html
Czyli wiele wskazuje na taki możliwy scenariusz.
Rząd został aresztowany, wywieziony do Rosji i tam zlikwidowany.
Pusty samolot, pomimo wysiłków pilotów aby bezpiecznie wyladować, został w końcu zestrzelony lub wysadzony. Oficjalna wersja podaje, że samolot spadł z wysokości 10 metrów. To spowodowałoby połamianie samolotu a nie rozerwanie go na wiele strzepów na obszarze ponak 1 kilometra.
Co jest jeszcze ciekawe - taka mała dygresja. Przecież według oficjalnej wersji samoloty pasażerskie wbijają się jak w masło w żelozobeton, jak pokazano nam w filmach z 911.
A tutaj parę małych drzew, niemalże krzaków poobcinało TU 154 skrzydła!?
Pozostawiam ten temat na tym etapie. Muszę się skupić bardziej na temacie witryny.
Poniżej link do źródła wielu informacji na temat tej niezwykłej konspiracji.
http://grypa666.wordpress.com/katastrofa-pod-smolenskiem/
Wlasnie w dziennku teraz slyszalm, ze w dalszym ciagu trwa poszukiwanie cial. TV Polonia.Ludzie rzeciez to nie teren 100 km kw żeby ciała były nie do odnalezienia !!!!
‹ Piloci nie zawiedli ! http://blogmedia24.pl/node/27583
+++++++++++++++
http://blogmedia24.pl/node/27609