WPŁATY POLSKI do EU 2014 :
17 mld 700 mln 683 tys. zł.
1 mld 492 mln / mies
sobota, 20 listopada 2010
ciche lipy 1944 - 2010 * przyczyna, i skutek
Kategoria: Gazeta POLSKA — Data dodania: 13 października 2009 — komentarze: brak komentarzy
Nawet dwa razy więcej niż teraz możemy wkrótce płacić w sklepie za ziemniaki. To efekt bardzo słabych tegorocznych plonów. Z dolnośląskich pól rolnicy zebrali też ziemniaki dużo gorszej jakości niż zwykle. W trudnej sytuacji znaleźli się także mieszkańcy wsi, którzy co roku sadzili ziemniaki na własny użytek. - Kartofl... »
Kategoria: Gazeta POLSKA — Data dodania: 29 września 2009 — komentarze: brak komentarzy
Ten rok był fatalny dla pszenicy: zanim ziarna dojrzały, spaliło je słońce, a tuż przed żniwami spadły deszcze. W regionie legnickim rolnicy zebrali z pól połowę tego, co w zeszłym roku. A nawet tyle nie mogą sprzedać po przyzwoitej cenie. Za tonę pszenicy punkty skupu oferują maksymalnie 450 zł. To o jedną trzecią mniej niż przed rokie... »
Kategoria: Gazeta POLSKA — Data dodania: 02 czerwca 2009 — komentarze: brak komentarzy
Od 2008 r. padło prawie 15 tys. pszczelich rodzin. Największe spustoszenie sieją opryski rzepakuPszczelarze biją na alarm: od dwóch lat masowo giną pszczoły. Niektórzy potracili całe pasieki. Wymarło już ponad 17 procent z 84 873 pszczelich rodzin, jakie żyły na Dolnym Śląsku w roku 2007. Największe szkody zanotowano w regionie je... »
*************************************************
A TYMCZASEM.....
badania PBC General przygotowanego na zlecenie Polskiego Badania Czytelnictwa.
Dzienniki ogólnopolskie | procent respondentów |
Fakt | 14,20% |
Gazeta Wyborcza | 14,12% |
Super Express | 6,54% |
Metro (dziennik bezpłatny) | 6,25% |
Rzeczpospolita | 4,29% |
Przegląd Sportowy | 3,84% |
Dziennik Gazeta Prawna | 3,06% |
Echo Miasta (dziennik bezpłatny) | 2,31% |
Gazeta Podatkowa | 0,68% |
Puls Biznesu | 0,33% |
Parkiet Gazeta Giełdy | 0,23% |
Najchętniej czytamy tygodnik – „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) – jest zarazem najpopularniejszy wśród wszystkich tytułów prasowych w Polsce – sięga po niego aż 34,49 proc. ankietowanych. Pozycję wicelidera czytelnictwa wśród polskiej prasy zajmuje “Życie na Gorąco” (też Bauer) z wynikiem na poziomie 18,75 proc., będące jednocześnie liderem w kategorii yellow. Z kolei najpopularniejszym tygodnikiem opinii pozostaje „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska), który z wynikiem 9,21 proc. wyprzedza „Politykę” (7,37 proc.).
Tygodniki | procent respondentów |
Tele Tydzień | 34,49% |
Życie na Gorąco | 18,75% |
Chwila dla Ciebie | 14,69% |
Angora | 11,47% |
Newsweek | 9,21% |
Gala | 8,36% |
Auto Świat | 7,87% |
Polityka | 7,37% |
To i Owo | 7,25% |
Twoje Imperium | 6,08% |
Wprost | 5,65% |
Na Żywo | 5,39% |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 4,36% |
Teleprogramy | 4,08% |
Gość Niedzielny | 4,05% |
Takie jest Życie | 3,90% |
Super TV | 3,55% |
Przekrój | 3,52% |
Rewia | 3,45% |
Motor | 3,37% |
Świat i Ludzie | 2,41% |
Imperium TV | 2,03% |
Tele Max | 1,64% |
Forum | 1,56% |
Bella Relaks | 1,48% |
Teraz (tygodnik bezpłatny) | 1,22% |
Przewodnik Katolicki | 0,78% |
Tygodnik Siedlecki | 0,75% |
City (tygodnik bezpłatny) | 0,67% |
MM Moje Miasto (tygodnik bezpłatny) | 0,62% |
Jarmark | 0,58% |
Tygodnik Ostrołęcki | 0,56% |
Panorama Leszczyńska | 0,51% |
TEMI Galicyjski Tygodnik Informacyjny | 0,48% |
Anonse (wyd. pomorskie) - Tygodnik | 0,22% |
7 Dni (tygodnik bezpłatny) | 0,16% |
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ktore-pisma-sa-najpopularniejsze-w-polsce
***********************
Shape powstał w Stanach Zjednoczonych w 1981 roku. Obecnie ma 14 edycji.
W maju 2000 roku zadebiutował w Polsce.
Shape - jedyny w swoim rodzaju magazyn dla kobiet - to ekskluzywny poradnik,
który pomaga kobietom w dążeniu do piękna zewnętrznego oraz wewnętrznego.
który pomaga kobietom w dążeniu do piękna zewnętrznego oraz wewnętrznego.
Brak bezpośredniej konkurencji, precyzyjnie określony profil edytorski oraz doskonała jakość pisma to gwarancja sukcesu!
Średni nakład jednorazowy : 48 709
Rozpowszechnianie płatne razem : 32 032
Czytelnictwo : 249 843
Źródło: ZKDP, I-VII 2010 (RPR)
PBC General, A Millward Brown SMG/KRC, I-VIII 2010, CCS, n=32 410
Rozpowszechnianie płatne razem : 32 032
Czytelnictwo : 249 843
Źródło: ZKDP, I-VII 2010 (RPR)
PBC General, A Millward Brown SMG/KRC, I-VIII 2010, CCS, n=32 410
Czytelniczka to osoba aktywna, wykształcona, mieszkanka największych miast Polski, aktywna zawodowo, zamożna, preferująca zdrowy i aktywny styl życia.
- Płeć: kobieta (89% czytelników)
- Wiek: od 20 do 34 lat
- Wykształcenie: wyższe (66%)
- Dochód w gospodarstwie domowym: 4 000 PLN +
- Miejsce zamieszkania: miasto 100 tys. +
Źródło: PBC General, A Millward Brown SMG/KRC, CCS, I-VIII 2010, GC: Czytelnicy Shape n=269
-
Cennik ważny od numeru 1/2009
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz