o * H e r o i z m i e

Isten, a*ldd meg a Magyart
Patron strony

Zniewolenie jest ceną jaką trzeba płacić za nieznajomość prawdy lub za brak odwagi w jej głoszeniu.* * *

Naród dumny ginie od kuli , naród nikczemny ginie od podatków * * *


* "W ciągu całego mego życia widziałem w naszym kraju tylko dwie partie. Partię polską i antypolską, ludzi godnych i ludzi bez sumienia, tych, którzy pragnęli ojczyzny wolnej i niepodległej, i tych, którzy woleli upadlające obce panowanie." - Adam Jerzy książę Czartoryski, w. XIX.


*************************

WPŁATY POLSKI do EU 2014 :
17 mld 700 mln 683 tys. zł.
1 mld 492 mln / mies
40 mln d z i e n n i e

50%
Dlaczego uważasz, że t a c y nie mieliby cię okłamywać?

W III RP trwa noc zakłamania, obłudy i zgody na wszelkie postacie krzywdy, zbrodni i bluźnierstw. Rządzi państwem zwanym III RP rozbójnicza banda złoczyńców tym różniących się od rządców PRL, iż udają katolików

Ks. Stanisław Małkowski

* * * * * * * * *

wtorek, 25 grudnia 2012

"D. .a", a Niedobitki Prawdy

..
http://rapidshare.com/files/132128718/The_Polish_Ambulance_Murders.part4.rar
http://rapidshare.com/files/132381822/The_Polish_Ambulance_Murders.part3.rar
http://rapidshare.com/files/132408594/The_Polish_Ambulance_Murders.part2.rar
http://rapidshare.com/files/132540242/The_Polish_Ambulance_Murders.part1.rar
 

Landsbergis: W sprawie 10/04 daliście się sponiewierać i wyszydzić. Wystawiliście prezydenta, kiedy rozdzielono wizyty i poleciał sam do Smoleńska
Zdjęcie W najnowszym tygodniku "Plus Minus" odnotowujemy bardzo ciekawą rozmowę z Vytautasem Landsbergisem, pierwszym przywódcą niepodległej Litwy. Landsbergis bardzo krytycznie odniósł się do tego, w jaki sposób w Europie pamięta się dziś o ofiarach komunizmu:... 

"szkoda, że ci po drugiej stronie żelaznej kurtyny nie doświadczyli tego, co my, choćby na krótko. Nie byliśmy mściwi - nie życzyliśmy im, by żyli w systemie komunistycznym tak jak my, przez dziesięciolecia. Tylko przez kilka lat, aż by im rozum wrócił"


Smutna opowieść o polskiej szkole, halloween i umieraniu Polski


W miniony wtorek miałem tę nieprzyjemność, że musiałem odwiedzić szkołę gimnazjalną. Tak się składało, że szkoła nosiła imię Jana Pawła II. Wchodzę do budynku, idę w kierunku sekretariatu i mijam sale lekcyjne, których drzwi mają halloweenową dekorację. Docieram do miejsca, gdzie po jednej stronie znajduje się gablota poświęcona Janowi Pawłowi II, a na drzwiach naprzeciwko eksponowane są symbole satanistyczne. Powiem szczerze, ścięło mnie z nóg. Jak można dopuścić do czegoś takiego? Pomijam, że to jest przykład niewyobrażalnej wprost schizofrenii.
Jeżeli pozwala się na taką głupotę w szkołach, to ciężko z optymizmem patrzeć w przyszłość. Mam wrażenie, że nieunikniona jest zagłada mojego świata, wszystko z roku na rok staje się inne, nieludzkie, chore, odarte z polskości. Wczoraj wieczorem musiałem sprzed drzwi przegnać gówniarzy, poprzebieranych za potwory. Wyganiając ich powiedziałem „Tu jest Polska, tu nie będzie takich zabaw”. Wieczorem w łóżku długo zastanawiałem się nad moimi słowami i nie mogłem wyzbyć się wrażenia, że moje słowa były pobożnym życzeniem, nie mającym wiele wspólnego z rzeczywistością.
Dziś na cmentarzu, wsłuchując się w słowa księdza, nie potrafiłem przestać myśleć o tym całym ogromie zła, jaki w ostatnich latach dotknął moją ojczyznę, o tej pogardzie dla zmarłych, o sprofanowaniu zwłok Anny Walentynowicz i o braku jakiejkolwiek reakcji na to wszystko nie tylko społeczeństwa, ale również Kościoła. W momentach najtrudniejszych dla naszej ojczyzny mieliśmy zawsze oparcie w duchownych, zawsze pojawiał się wybitny pasterz, który przeprowadzał nas przez najczarniejszy czas. Dziś nie ma nikogo. Polska, jej tradycja, kultura, historia umiera na moich oczach, a ja jestem bezradny, nie mogę nic na to poradzić.
W tym miejscu wrócę jeszcze do tej nieszczęsnej szkoły, którą odwiedziłem. Czy tam nie ma księdza, katechety albo siostry zakonnej? Ależ oczywiście, że są, więc jak mogli pozwolić na to, żeby w publicznej szkole eksponowane były symbole bestii -
?

"Doda: Straciłam dziewictwo z koleżanką!

24.12.2012, 13:41
aFp
Doda w wannie

Doda znowu szokuje. Tym razem artystka opowiedziała o swoim" 


Brak komentarzy: