o * H e r o i z m i e

Isten, a*ldd meg a Magyart
Patron strony

Zniewolenie jest ceną jaką trzeba płacić za nieznajomość prawdy lub za brak odwagi w jej głoszeniu.* * *

Naród dumny ginie od kuli , naród nikczemny ginie od podatków * * *


* "W ciągu całego mego życia widziałem w naszym kraju tylko dwie partie. Partię polską i antypolską, ludzi godnych i ludzi bez sumienia, tych, którzy pragnęli ojczyzny wolnej i niepodległej, i tych, którzy woleli upadlające obce panowanie." - Adam Jerzy książę Czartoryski, w. XIX.


*************************

WPŁATY POLSKI do EU 2014 :
17 mld 700 mln 683 tys. zł.
1 mld 492 mln / mies
40 mln d z i e n n i e

50%
Dlaczego uważasz, że t a c y nie mieliby cię okłamywać?

W III RP trwa noc zakłamania, obłudy i zgody na wszelkie postacie krzywdy, zbrodni i bluźnierstw. Rządzi państwem zwanym III RP rozbójnicza banda złoczyńców tym różniących się od rządców PRL, iż udają katolików

Ks. Stanisław Małkowski

* * * * * * * * *

środa, 21 marca 2012

ten boni kRaj

Roman Kącki - Song gastarbeiterów
ZAMIAST  WSTĘPU.
(   )   http://roko.salon24.pl/401448,dzien-gniewu-w-gdansku
Przemarsz wzbudził szczególnie duży entuzjazm przy szkole muzycznej na ul. Gnilnej, przed wejściem do "Madisona" oraz na Trakcie Królewskim. Obecne były ekipy, Tusk Vision Network, Polszmatu, TVP Truj-ki oraz zapewne innych przedstawicieli mediów, niezbyt chętnie chcących ujawnić swoją tożsamość, wobez czego ich tu nie wymienię. Wznoszono wiele haseł i co budujące, nie były to tylko protesty przeciwko ACTA czy budowie elektrowni jądrowych ale też, reformie emerytalnej, wazeliniarsko-nakolannemu poddaństwu wobec Unii Europejskiej, złodziejskiej walucie, znanej powszsechnie jako Euro czy rządowym projekcie produkcji idiotów w szkołach powszechnych. Manifestacja według założeń organizatorów miała mieć charakter polityczny ale bez wsparcia ugrupowań, utożsamianych z konkretną opcja polityczną. Taką też była, dzięki czemu nie da się jej przykleić czy to do o. Rydzyka, Kaczyńskiego czy wszelkich innych postaci. Ilość manifestujących jak napisałem powyżej, jest może mało imponująca ale znamienne, że to byli ludzie młodzi, bardzo młodzi i świadomi swojego protestu. W końcu, w latach 70-tych XX w., pod pomnikiem Sobieskiego w Gdańsku na manifestacje przychodziło ledwie i 50 osób ale przecież gdzieś musi powstać zaczyn. Ten już zdaje się powstał i będzie rósł z każdą chwilą, czy Tusk i Jego kamaryla, tego chcą czy nie. Tak jak Oni nie pytają  Nikogo o zdanie, tak z każdą ich złą decyzją (a każda jest zła) opór rósł będzie w tempie geometrycznym. 
To młode pokolenie zdaje się też wie, że POciagający za sznurki są nie mniej odpowiedzialni niż marionetka Tusko-PO-wska, i chcą zmian. Zmian nie po to by wymienić władzę ale by żyć. Żyć w świadomości że stanowią część społeczeństwa a nie tylko, lecąc Bartoszewskim, tworzyć stado bezrozumnego bydła.



WSI 24 na czatach

Frustracja   

2012-03-18 15:16       http://www.chujnia.pl/
Mam dosyć bycia jebanym niewolnikiem. Czuje się jak Michael Douglas w filmie "Upadek". Dosyć mam całej tej cywilizacji, miasta, pracy, pieniędzy, syfu, tłumów ludzi, korków, gonitwy za chuj wie czym. Ja do tego nie pasuję. Źle wybrałem studia i pracę, jestem po polibudzie (elektronika) i po roku tak mi obrzydło, że mam konwulsje przed wyjściem do pracy. Jebać wszystko. Nie chcę mieć rodziny, mieszkania, bachorów, pieniędzy, kredytów - pierdolę cały ten pojebany zgniły chujowy świat w dupę. Już sam nie wiem czy to ja jestem jakiś spierdolony, czy wszystko dookoła? Przy życiu trzyma mnie już tylko mój rower i lubię nim zapierdalać po lasach, górach, łąkach i z dala od ludzi. Muszę znaleźć jakieś miejsce na ziemi, gdzie ludzie żyją spokojnie w harmonii z naturą poza systemem. Może jakiś klasztor nawet, macie jakieś propozycje?
Podziel się wpisem: Ustaw opis GG Ustaw opis GG Dodaj do wykop.pl Dodaj do wykop.pl
Ocena:

Komentarze:


1. też to mam

2. Mam dokładnie to samo. Życie to dziwka.

3. Cieszy mnie to, że nie jestem sama i jest jeszcze ktoś na tym świecie taki jak Ty który widzi w jakim gównie żyjemy.

4. leśniczy :)

5. Afryka. Powrót Raftafarian z Babilonu do Syjonu czy jakos tak .

6. Mam tak samo jak tyyy

7. Normalnie bratnia dusza, szkoda ze nie zostawiłeś maila...

8. Stary!! Myślisz dokładnie jak ja!! Na szczęscie pogoda się poprawiła i można zapierdalac tym rowerkiem i chociaż przez chwilę poczuć wolność!

9. To świat jest spierdolony. Trzeba odnaleźć w sobie odwagę by zmienić całkowicie swoje życie, ale nie mówię tu o wyjeździe do Anglii za chlebem, to musi być coś co uspokoi w końcu duszę.

10. mam to samo, kazdy sie mnie pyta co ty chcesz robić wkońcu, a skąd mam ku..wa wiedzieć, skoro na każdym kroku jest GNÓJ...:/ żadnego oparcia finansowego, stałej pracy przy której można pomyśleć o jakimś ustatkowaniu sie. Ale nie da sie , tez uciekam jak moge od tego syfu całego, jak patrze na tych pojebanych ludzi jak za czymś latają w mega pośpiechu to mi sie rzygać chce.

11. Załóż siodełko na sztycę i wszystko wróci do normy.

12. Nie wiem kim jesteś, ale za jakiś miesiąc czy dwa napisałbym mniej więcej to samo. Nie wiem co ze mną nie tak, kryzys wieku średniego 20 lat przed czasem? Pozdrawiam.

13. Nawet w Polsce jest masa zabitych dechami wioch, gdzie diabeł mówi dobranoc, tam na pewno czas płynie wolniej i spokojniej.

14. haha, dokladnie tak samo sie czuje :)

15. Wszystko jest w porządku dopóki nie będziesz miał myśli samobójczych :D . Słuchaj doświadczonych....

16. Jesteś chyba moim klonem, bo mam dokładnie tak samo. Mam tak wyjebane że wsiadam na rower i pędzę przed siebie, albo zwyczajnie idę do lasu pogapić się na drzewa. Męczy mnie ta życiowa paranoja, obłuda, chujnia, ludzka nieżyczliwość. Wolę być z dala od ludzi.

17. Chyba coraz więcej ludzi ma podobne odczucia... Człowiek stworzył sobie system niewolnictwa doskonałego, jakiego nie było jeszcze nigdy w historii cywilizacji. A najgorsze, że nie widać wyjścia z systemu :-/

18. Gajowy. Gajowy Marucha z pana Sułka

19. Zgadza się..Ludzie to porypany gatunek. Fałszywi na każdym kroku. Cóż taki już jest ten świat...

20. Wyjedź. Usuń wszelkie media, o ile potrafisz. Żyj rowerem, pracuj na to, żeby realizować pasje. Poza tym, narzekasz, a szczerze wątpię, zebys chciał to rzucić w cholerę. Nie umiesz się dostosować, kobiety też nie masz. Dręczy Cię samotność, jak większość ludzi. Spójrz prawdzie w oczy i zmień to.

21. Jedyne rozwiązanie to bezludna wyspa, jest jeszcze jedno miejsce, zapraszam;)

22. Dużo ludzi tak ma ze spieprza od tej kretyńskiej gonitwy za kasą itp Mój stary zawsze w morzu, a ja jak pies w domu.Bez pracy,tylko harówa w domu, dzieci zakupki, dupki. Szkoda gadać

Brak komentarzy: