o * H e r o i z m i e

Isten, a*ldd meg a Magyart
Patron strony

Zniewolenie jest ceną jaką trzeba płacić za nieznajomość prawdy lub za brak odwagi w jej głoszeniu.* * *

Naród dumny ginie od kuli , naród nikczemny ginie od podatków * * *


* "W ciągu całego mego życia widziałem w naszym kraju tylko dwie partie. Partię polską i antypolską, ludzi godnych i ludzi bez sumienia, tych, którzy pragnęli ojczyzny wolnej i niepodległej, i tych, którzy woleli upadlające obce panowanie." - Adam Jerzy książę Czartoryski, w. XIX.


*************************

WPŁATY POLSKI do EU 2014 :
17 mld 700 mln 683 tys. zł.
1 mld 492 mln / mies
40 mln d z i e n n i e

50%
Dlaczego uważasz, że t a c y nie mieliby cię okłamywać?

W III RP trwa noc zakłamania, obłudy i zgody na wszelkie postacie krzywdy, zbrodni i bluźnierstw. Rządzi państwem zwanym III RP rozbójnicza banda złoczyńców tym różniących się od rządców PRL, iż udają katolików

Ks. Stanisław Małkowski

* * * * * * * * *

środa, 22 lutego 2012

bliżej Pr@wdy niż starych z PO PSLDUP

 

1. Acta, anonymous

ŹRÓDŁO  2012-02-04 9:42
Piszę, bo się wkurzam na debili w tym kraju. Pokolenie dzisiejszych dwudziesto-parolatków ma dostęp do takiej wiedzy i doświadczenia całej ludzkości z ostatnich kilku dziesięcioleci, że spodziewałabym się więcej rozsądku. Tymczasem dają się wodzić za nos, robić z siebie idiotów kompletnych. Najpierw, podczas gdy dowody po katastrofie smoleńskiej pierzchły, robili krzyże z puszek po piwie. Setki ich, jeśli nie tysiące stało na krakowskim przedmieściu domagając się likwidacji dwóch skrzyżowanych deseczek, czy wyśmiewając tych deseczek obrońców. W tym czasie za ich plecami rządzący robili co chcieli, podpisywali co chcieli, potem modny temat Lecha na Wawelu. Teraz straszenie acta. Trzeba być głupim żeby nie widzieć że cały ten bałagan jest na rękę ludziom u władzy, że wręcz jest przez nich rozdmuchany. Ja rozumiem, że ten serwis nie do tego służy, ale dlaczego ludzie są tak głupi że tego nie widzą? Dlaczego dają się tak ogłupiać? To, co dzieje się w tym kraju mnie przeraża, a najgorsze że czuję się jak w krainie zombie którzy myślą tylko o i phonach, ciuchach i samochodach. To jedyne co obchodzi moje pokolenie. Jest mi wstyd. Nie stać nas na NIC, NIC. Żadnej autonomicznej myśli, mózgi wyprane, a jak podzielę się tymi refleksjami ze znajomymi to pukają się w głowy i robią ze mnie świruskę. I idą do roboty na 10 godzin, zapieprzają na te i phony, na te gówna które im wmówiono, harują od świtu do nocy i nawet nie mają czasu się zastanowić po co. Chyba napiszę o tym książkę kuwa.
Podziel się wpisem: Ustaw opis GG Ustaw opis GG Dodaj do wykop.pl Dodaj do wykop.pl

Pokaż komentarze (12)

Komentarze:


1. dobra myśl...sam ostatnio nic nie ogarniam o co tu tym wszystkim ludziom chodzi :d

2. Ale żeś kurwa wymyśliła. Za dużo masz czasu? Oflaguj się i załóż kamizel z napisem: ''Pierdolę, Nie robię!''

3. napisz, kuwa...

4. Dokładnie, jeśli ktoś jest nie wierzący to w jaki sposób krzyż może obrażać jego uczucia religijne? Równie dobrze mogliby protestować przeciwko graniu w kółko i krzyżyk. Skoro nie wierzą to krzyż nie powinien mieć dla nich żadnego znaczenia. A druga sprawa, nawet jeśli ktoś nie wierzy to i tak jeśli jest patriotą to musi szanować wiarę Chrześcijańską ponieważ jest ona częscią naszej kultury, tradycji i historii.

5. w końcu konkretny wpis, ten swiat musi pi.nąć bo to najwyższa pora.

6. Rąbek prawdziwej rzeczywistości się przed tobą uchylił... Gratuluję, że to dojrzałaś ;) Dostrzegasz, że jesteś manipulowana, lecz niestety nic z tym nie zrobisz. Musisz to zaakceptować, ponieważ człowiek, to gatunek stadny, a osoby odmienne skazane są na niepowodzenie - nazywa się to selekcją. Nawet jeżeli słów tych nie rozumiesz, wyobraź sobie, że chciałabyś się temu przeciwstawić. Czekałaby cię porażka. Dlaczego? Fizycznie niemożliwym jest osiągnięcie tego celu. To społeczeństwo kształtuje ciebie, nie ty je. Albo akceptujesz warunki, jakie ono stawia, albo musisz wypier***** z pokorą :( Taka jest rzeczywistość, ta prawdziwa a nie ułudna, stworzona przez cywilizację iluzja :(

7. Ach, ja bym im nic nie mówiła, a wiedziała i robiła swoje w tym wypadku. Ostatnio zbierałam podpisy o referendum w sprawie aby nie przedłużać czasu do emerytury. A ludzie samoluby z powodu, że są już na emeryturze to nie pomogli - wielu nie podpisało tego.

8. Stary, książki to przeżytek - napiszesz ją dla garstki niezdebilonych do końca. Znajdź sobie hobby i się mu oddaj:-)

9. Prawdę mówi, polać jej! Mózgi połowy narodu wyprane, rzucili im hasło że ACTA ogranicza i się oburzyli jakby się łudzili że już nie są ograniczeni. Przez własną głupotę.

10. Wy wszyscy potakujący nieskładnemu bełkotowi autorki tematu jesteście jeszcze bardziej pojebani, niż statystyczny polski zombie-obywatel.

11. No,nie dociera to do nich!Bo to debile są,gamonie lokalni.Wyznawcy mamony i kałłacha.A ty kobieto dziewczyno Człowieku napisz tę książkę :)

12. Popieram Cię w stu procentach. Nie wolno kryptoreklamować, ale polecam Ci Gazetę Ojczystą (a wiesz, jaki kraj jest naszą ojczyzną). 14 marca jedziemy (nasze środowisko) na Węgry - wpisz sobie "wielki wyjazd na Węgry". Będziemy popierać niepodległość Węgier i Polski, bratać się z wspaniałym, przyjaznym nam i dumnym narodem węgierskim i wspierać politykę Viktora Orbana. Żebyśmy my mieli kogoś tego formatu... Wszystkiego najlepszego :)

2. Chujnia w kraju ryżego

2012-02-08 21:59
Ogólnie niezła chujnia. Dwa lata w kraju po powrocie z Irlandii, i... szklany sufit. Sami swoi wszędzie co lepszą robotę dostają, a ty człowieku choć masz kupę doświadczenia, umiejętności i ambicje dalej chodź na te ich rozmówki kwalifikacyjne. Nawet rodzina w chuja robi i tylko na swoją dupę patrzy. Żebym nie inwestował z żoną oszczędności to teraz pewnie bym żebrał pod kościołem. W dupie mam ten kraj i latem się z rodziną zawijam z powrotem. Szkoda słów. Pierdolone złodzieje i ryży chuj.
Podziel się wpisem: Ustaw opis GG Ustaw opis GG Dodaj do wykop.pl Dodaj do wykop.pl

Komentarze:

1. jak śmiesz tak psioczyć na naszego kochanego premiera! W takiej Hiszpanii jest 20% bezrobocia a u nas tylko 13%.

2. Znam ten ból. Też byłem 2 lata w Irlandii, też wróćiłem i też rozczarowanie. Chociaż ja i żona mamy prznajmniej pracę, ja nawet nie najgorszą chociaż też bez szału, żona prawie za najniższą. Jakoś się żyje, ale żeby się dorobić nie ma szans. Wszytko jest na bierząco przejadane. Dlatego podobnie jak Ty spierdolę stąd przy pierwszej okazji. Tyle że nie w ciemno, najpierw muszę nakręcić robotę a potem dopiero. Teraz w IE 17% bezrobocia, jak byłęm tam to było tylko 4% więc też już nie jest tam tak łatwo znaleźć robote.

3. a trzyma cię tu ktoś? wyjeżdżaj, jeśli tak ci źle.

4. Ja to osobiście sobie wyjazdu jakoś nie wyobrażam,ale tych wracających też nie rozumiem.Przecież macie wiadomości-w Polsce się zmienia,ale na gorsze;)

5. Bo jak się już raz pojedzie to się nie wraca. Na chuj tu wracałeś?

6. Zawsze mnie ciekawi na chuj ludzie do Polski wracają z zagranicy...

7. A coś sobie myślał, że ten kraj się zmienił ?, może być tylko gorzej. Poczekaj jeszcze trochę a dostaniesz wariata i będziesz pozbawiony włosów. Lepiej sobie jedź jak masz możliwość.

8. Mam tak samo jak osoba z pod @4.

9. @6 -> ludzie wracają, bo mają nadzieję, bo ulegają propagandzie sukcesu, bo tęsknią. Potem jest rozczarowanie, zawód i złość. Znam wielu, którzy wrócili i po kilku miesiącach znowu spierdolili, bo za na 1500 PLN to można sobie chuja władować w role po papierze toaletowym a nie wyżyć. Jak zniosą wizy do USA, to Tuskowi szybko rura zmięknie, ale to już inna historia. W każdym razie - ostatni gasi światło!

10. Mogę napisać dlaczego ja wróciłem i część moich znajomych. Chodziło o to, że ja i moja dziewczyna robiliśmy poniżej naszych kwalifikacji. Jak kończysz wyższe studia, to niektórzy mają ambicję, nie każdego satysfakcjonuje robota w ochronie, na zmywaku, jako kelner czy staff w hipermarkecie! Wiem że niektórzy znajdują dobrą pracę zgodną z kwalifikacjami i wykształceniem w Anglii ale mi i dziewczynie się nie udało przez ponad 2 lata. Pomimo że swobodnie dogadujemy się po angielsku w mowie i piśmie, to wiadomo że akcent nie ten i mimo wszystko nie jest w 100% fluent jak u Angola i to było chyba główną przyczyną tej niemożności. Natomiast teraz po powrocie do Polski mamy pracę w zawodzie ale gówniane pieniądze i niedługo spierdalamy spowrotem na wyspy, bo dopiero teraz zdałem sobie sprawę że lepiej być kelnerem i żyć dobrze, niż panem zza biurka i żyć od 1 do 1. Z drugiej strony nie ma co żałować wyborów, jest jak jest i teraz trzeba zadziałać żeby to zmienić!

11. a czy ktoś cię tutaj trzyma? wróć tam skąd przyjechałeś i po krzyku.

 APPENDIX.

Archiwa (100 ostatnich wpisów na chujnia.pl):
Spłonęła firma, straciłem pracę | Sąsiadencja | Książeczka wojskowa | Zjadłabym kanapkę | Boli mnie gardło | Żarłok | To chyba nie mój rok... | Traktuj innych dobrze | Farma strusi | Ciężar ciała | Walentynki | Kiedy nadejdzie kres niepowodzeń? | Chujowy wykrywacz przejścia przez zero sygnału przemiennego sinusoidalnego | Rodzina na swoim | Leśna rozkmina | Historia Walentynek | Najlepsze lata | Moja była jednak warta nic nie była | Epic fail | Naleśniki kakaowe | Fajny facet | Chujnia w piątek! Trudne sprawy | Logicyzm kobiet | Chciałem tylko wiedzieć, dlaczego... :[ | Chujnia w kraju ryżego | Śmieciowy internet | Pseudo-single | Bieeeda | Perspektywa wiecznej nudy | Jestem roztargniona | Dostawcy internetu | Quo vadis? | Stres | Niewdzięczne skurwysyny | Chuj z naszą policją | Lol, nigdy nie narzekałem, ale ile można... | Egzaminy | Acta, annonymous | Stres | Rzeczywistość... | Mam dosyć takiego życia | Ubezpieczenia społeczne... | Jestem leniwa | Wyjeżdżam | Dziś się dowiedziałem | Gorzej być nie może | Chujnia w tym kraju | Nowa praca | Ze skrajności w skrajność | Koniec małżeństwa | Przycisk otwierania drzwi w tramwaju | System pracy | Zachodnia zgnilizna! | Czas spierdalać | Ogólna chujnia młodego człowieka | Studia | Chujnia na studiach i w związku | Życie seksualne singielek | Wkurwiający studenci | Chujnia w związku | Ping i... | DNO | Pojebany szef | Innym spełniają się moje plany | Spadam | Mają nas za idiotów? | Bezradność | Kozaki | Jak tu żyć | Sentyment dla RP? | Życie w PL - realia i dziewczyna | ACTA | Każdy taki święty w necie, wszystko musi być legalne | Ładna dziewczyna. | Prywatność w pokoju | Love, love, love | Sól - bajoro. Brak pługa? | Wścibstwo i nietolerancja | Modne słówka | Zima lub lato w TV | Miłosny ping pong | Papierosy | Brak kasy | Jebani złodzieje amatorzy | Jak można tak żreć? | Moja kobieta to kokietka | Polskie sądy są nieudolne | Po kościele | Idiotyczne odruchy | Byki | Pierdolone bezrobocie | Pojebany! | Babska jazda po maxie | Psy i ich kupa | Powrót do pracy po urlopie | Przygodny seks | Fetysz, fetysz, fetysz | Chujowe uczucie do dziewczyny | Polski rock, a właściwie jego brak | Paranoja we łbie |

Brak komentarzy: