o * H e r o i z m i e

Isten, a*ldd meg a Magyart
Patron strony

Zniewolenie jest ceną jaką trzeba płacić za nieznajomość prawdy lub za brak odwagi w jej głoszeniu.* * *

Naród dumny ginie od kuli , naród nikczemny ginie od podatków * * *


* "W ciągu całego mego życia widziałem w naszym kraju tylko dwie partie. Partię polską i antypolską, ludzi godnych i ludzi bez sumienia, tych, którzy pragnęli ojczyzny wolnej i niepodległej, i tych, którzy woleli upadlające obce panowanie." - Adam Jerzy książę Czartoryski, w. XIX.


*************************

WPŁATY POLSKI do EU 2014 :
17 mld 700 mln 683 tys. zł.
1 mld 492 mln / mies
40 mln d z i e n n i e

50%
Dlaczego uważasz, że t a c y nie mieliby cię okłamywać?

W III RP trwa noc zakłamania, obłudy i zgody na wszelkie postacie krzywdy, zbrodni i bluźnierstw. Rządzi państwem zwanym III RP rozbójnicza banda złoczyńców tym różniących się od rządców PRL, iż udają katolików

Ks. Stanisław Małkowski

* * * * * * * * *

środa, 30 listopada 2011

Cz. NIEMEN & C.K. NORWID * koniec Listopada



Powstanie Listopadowe 1830-1831. Dzieje wewnętrzne, militaria, Europa wobec powstania [zbiór tekstów]   



UZUPEŁNIENIE.


MIASTO RUIN FULL HD - 6 min 49 sek slideshowvideo


Przesłane przez dnia 1 sie 2010
Poruszony ogromem pracy i rzucony na kolana ich efektem, pozwoliłem sobie dodać swój klip promujący tą szlachetną idee czyli uczczenie pamięci ofiar Powstania Warszawskiego. Uznałem, że najlepszy podkład muzyczny (oprócz oczywiście oryginału) to Ennio Morricone - Unce upon a time in the west. Kawałek ten został odegrany także na meczu Real-Barcelona, gdzie piłkarze uczcili pamięć ofiar katastrofy smoleńskiej minutą ciszy. Łezka się w oku wtedy zakręciła i mam nadzieję, że po obejrzeniu mojej kompilacji też się wzruszycie. muzyka: Ennio Morricone w wykonaniu Mága Zoltán.

Najlepsze komentarze

Za każdym razem, kiedy to oglądam skóra mi cierpnie...
My, Polacy jesteśmy największymi męczennikami na tle Europy...
Gdyby nie te wojny z pewnością dziś żyli byśmy jak na zachodzie.
Inni śmieją się z nas, że biedaki, złodzieje, itd.
Niech zaglądną głęboko w naszą historię!
Tak czy inaczej jestem dumny z siebie i narodu! : ]
Na zawsze pozostanę patriotą i już.

Brak komentarzy: