o * H e r o i z m i e

Isten, a*ldd meg a Magyart
Patron strony

Zniewolenie jest ceną jaką trzeba płacić za nieznajomość prawdy lub za brak odwagi w jej głoszeniu.* * *

Naród dumny ginie od kuli , naród nikczemny ginie od podatków * * *


* "W ciągu całego mego życia widziałem w naszym kraju tylko dwie partie. Partię polską i antypolską, ludzi godnych i ludzi bez sumienia, tych, którzy pragnęli ojczyzny wolnej i niepodległej, i tych, którzy woleli upadlające obce panowanie." - Adam Jerzy książę Czartoryski, w. XIX.


*************************

WPŁATY POLSKI do EU 2014 :
17 mld 700 mln 683 tys. zł.
1 mld 492 mln / mies
40 mln d z i e n n i e

50%
Dlaczego uważasz, że t a c y nie mieliby cię okłamywać?

W III RP trwa noc zakłamania, obłudy i zgody na wszelkie postacie krzywdy, zbrodni i bluźnierstw. Rządzi państwem zwanym III RP rozbójnicza banda złoczyńców tym różniących się od rządców PRL, iż udają katolików

Ks. Stanisław Małkowski

* * * * * * * * *

czwartek, 10 listopada 2011

11. - dzień Goldsztajna

11 listopada - Dzień Niepodległości - niebezpieczna kastracja.

Obiecałem koledze Marcinowi wpis z okazji zbliżającego się Święta 11 listopada... ale za bardzo nie wiem czy się cieszyć, czy nie tym dniem.
Oczywiście jestem patriotą i cieszę się z odzyskania niepodległości po zaborach - jednak kraj, który się odrodził, był tylko kadłubowym cieniem dawnej Rzeczypospolitej... natomiast kraj, który mamy teraz jest tylko cieniem tamtego cienia.
Słowem, nie jest za dobrze z Rzeczpospolitą i z Narodem.

Pochodziłem sobie tu i ówdzie (także po stronach patriotycznych i narodowych) i to co uderza mnie wśród szeroko pojętych narodowców to powszechnie używanie nieprawidłowego godła Rzeczypospolitej. To znaczy w sumie niepełnego - ja wiem, że oficjalnego - ale niepełnego i w sumie nie prawidłowego.
Wygląda na to, że powszechnie zgodziliśmy się na wykastrowanie z naszego godła Pogoni, i pozostał jedynie Orzeł w Koronie - i to jest bardzo niebezpieczne - no bo jeśli zgodziliśmy się na tą kastrację Pogoni, to jest tym samym precedens aby kastrować dalej.

I jak tak dalej pójdzie to pozostanie nam z naszego dumnego Orła jedynie...

...w sosie pieczeniowym zgodnym z normami UE.
Oczywiście  jestem człowiekiem, który jest skłonny pójść na kompromisy - uwzględnić realia polityczne i bieg historii. Dlatego jak najbardziej byłbym skłonny zgodzić się na zmianę Godła Rzeczypospolitej zgodnie z postulatami Powstańców Styczniowych:

Nie można bowiem popadać w paranoję i ekstremizm w sprawach patriotycznych. Godło powstańcze jest jak najbardziej do zaakceptowania dla nowoczesnego patrioty.
Jak widać 11 listopada budzi we mnie nie tylko radość, ale i pewną nutę frustracji, jednak reasumując będę świętował w tym dniu. Nie ma lipy. Dzień Niepodległości to wspaniała okazja.
Natomiast wszystkim lewakom, pajacom i anty-narodowym kretynom mam do powiedzenia jedno:

http://racjonalne-oszczedzanie.blogspot.com/2011/11/11-listopada-dzien-niepodlegosci.html

ANEKS  GOLDSZTAJNA.















ANEKS.


karoljozef

karoljozef - PRO DEO ET PATRIA

K U R W Y S T A N

ZACHOWAJ ARTYKUŁ

nie udawaj, że nie wiesz gdzie to jest




no mi się nareszcie dzisiaj wymyśliło czym jesteśmy
ano jesteśmy właśnie Kurwystanem

te obrady sejmu siódmej/ósmej kadencji i te koszulki to już apogeum
wiem, będzie gorzej
ale ja - choć byłem przekonany, że wyobraźnia moja nie zobaczy nigdy żadnej granicy - poddaję się

i gówno z tego, że parę osób na 40 000 000 obywateli (co za paranoiczne określenie!) chce mieć flagę w innych barwach

jesteśmy skąpani w różu, pławimy się w nim, uwielbiamy to

nasza krew, od dwóch, trzech pokoleń, jest już różowa



jestem pewien

każdy, KAŻDY, Polak wie co się stało w Smoleńsku

ale żaden gupi huj* nic nie powie i nic nie zrobi
woli jeszcze choć troszeczkę dłużej naoglądać się swojego nowego kina domowego i jeszcze raz pojechać sobie na wczasy do Egiptu



już od dawna jesteśmy martwi

gdy będziemy patrzeć na głód i śmierć własnych dzieci będziemy martwi jeszcze bardziej


są rzeczy gorsze od śmierci Rodacy


______________
* u mnie na murach pisało się bez eł i przez samo h

Brak komentarzy: