o * H e r o i z m i e

Isten, a*ldd meg a Magyart
Patron strony

Zniewolenie jest ceną jaką trzeba płacić za nieznajomość prawdy lub za brak odwagi w jej głoszeniu.* * *

Naród dumny ginie od kuli , naród nikczemny ginie od podatków * * *


* "W ciągu całego mego życia widziałem w naszym kraju tylko dwie partie. Partię polską i antypolską, ludzi godnych i ludzi bez sumienia, tych, którzy pragnęli ojczyzny wolnej i niepodległej, i tych, którzy woleli upadlające obce panowanie." - Adam Jerzy książę Czartoryski, w. XIX.


*************************

WPŁATY POLSKI do EU 2014 :
17 mld 700 mln 683 tys. zł.
1 mld 492 mln / mies
40 mln d z i e n n i e

50%
Dlaczego uważasz, że t a c y nie mieliby cię okłamywać?

W III RP trwa noc zakłamania, obłudy i zgody na wszelkie postacie krzywdy, zbrodni i bluźnierstw. Rządzi państwem zwanym III RP rozbójnicza banda złoczyńców tym różniących się od rządców PRL, iż udają katolików

Ks. Stanisław Małkowski

* * * * * * * * *

czwartek, 24 listopada 2011

t i t a n i c s PO PSLDUP p o l i c e m a n ' s

migawki
A może to nowy tomik z komiksu „Gromek, Donek i A’tomek”? Takie 150 miliardów piechotą nie chodzi... Lepiej nie będzie, ale zabawniej - na pewno. Buldogi  -pod dywanem.
...Niewykluczone, że to kolejny kandydat na samobójcę. Ciekawe czy ślady prowadzą także do Michniewicza, Zielonki, do różnych niespodziewanych wypadków, licznych nietkniętych afer – łącznie z Żelazem, handlem bronią, FOZZ i całą czarną listą ponurych III RP.. [trzeźwy komentarz na Wirtualnej Polonii; a BARANINA? Vogel bliziutko...]
 
Nie znam Policjantów w teraźniejszości, ale napiszę o sobie Drukuj Email
Wpisał: xxxxxxxx   
24.11.2011.
Nie znam Policjantów w teraźniejszości, ale napiszę o sobie

Mamy relikt po prl-,  za 15 lat konformizmu, lizusostwa, lojalności wobec władz - ciepła emeryturka do końca życia

[umieszczam pierwszy głos "policaja". Proszę o następne  - i o dyskusję MD]
Wstęp

Bardzo dawno temu chciałem być policjantem, marzenie moje spełniło się. Mimo, że był to koniec lat 90-tych, wypełniałem kwestionariusz z lat 80-tych, gdzie musiałem wypisywać nieposzlakowane życie moich Dziadków i bratowych w ukochanej ojczyźnie. Po 1,5 roku ojczyzna się o mnie upomniała i wcieliła do służby. I zaczęły się jaja. Kiedy zawitałem na mój komisariat w dużym mieście na zachodzie kraju, oficer dyżurny przypominał kolesia z izby zatrzymań, który zwędził z szafki mundur i dla żartu siedzi na biurze przepustek. Chwaląc się - byłem jedynym magistrem na 83 funkcjonariuszy.
Zostałem wysłany na szkolenie podstawowe do Legionowa na 6 m-cy. Kiedy wróciłem, odsłużyłem 3 m-ce i napisałem do kretyna komendanta podanie o urlop bezpłatny, aby wyjechać do szkoły językowej, aby się uczyć angielskiego (wszystko przez wejście do nato i unii jewrowejskiej). Komendant kretyn, odpisał nie wyrażam zgody. Ta odpowiedź kretyna pół zdaniem na  kilka zdań argumentów zaowocowała  natychmiastową prośbą o zwolnienie ze służby z 2 tygodniowym wymówieniem (dzisiaj żałuję tylko, że z tym kretynem pisałem tak uprzejmie).

Exodus z policji


Czy pamiętają Państwo exodus lotników po katastrofie smoleńskiej. Zobaczyli, co się święci i jak mogą zostać potraktowani (patrz major Protasiuk). Media tłumaczyły to jakąś lepszą ofertą emerytalną (g.. prawda).

To samo dotyczy policji. Mamy relikt po prl-u,  za 15 lat konformizmu, lizusostwa, lojalności wobec władz - ciepła emeryturka do końca życia.
Jak można sobie uświadomić po wydarzeniach z 11.11. nic się nie zmieniło przez kolejną dekadę w policji. Mamy tu dalej karierowiczów, liżydupów, nieudaczników życiowych i cwaniaków. Pytanie dlaczego tak jest? Odpowiedź, państwo szabrowników nie może mieć za strażników ludzi uczciwych, tylko taką samą ferajnę (byłych dwóch prezydentów prostaków bez wykształcenia) , szef BOR-u jako generał bez wyższego wykształcenia.
Ci sprawiedliwi proszą o lepsze warunki do pełnienia służby, by SŁUŻYĆ społeczeństwu, a co mamy, budynki policyjne jak slumsy, brak komputerów, radiowozów.
Co najważniejsze - zobaczcie Państwo czym się ta policja zajmuje. Nie będę tu opisywał życiowych faktów drobnych (ściganie pijanych rowerzystów), ale wystarczy medialna sprawa Olewnika.
Wiem, że jest w szeregach Policji tych parę procent sprawiedliwych. Oby mieli jak największy wpływ na otoczenie.

Jaki społeczeństwo taka władza, jaka władza taka policja, jaka policja takie bezpieczeństwo na 11.11.
Pozdrawiam

Brak komentarzy: