o * H e r o i z m i e

Isten, a*ldd meg a Magyart
Patron strony

Zniewolenie jest ceną jaką trzeba płacić za nieznajomość prawdy lub za brak odwagi w jej głoszeniu.* * *

Naród dumny ginie od kuli , naród nikczemny ginie od podatków * * *


* "W ciągu całego mego życia widziałem w naszym kraju tylko dwie partie. Partię polską i antypolską, ludzi godnych i ludzi bez sumienia, tych, którzy pragnęli ojczyzny wolnej i niepodległej, i tych, którzy woleli upadlające obce panowanie." - Adam Jerzy książę Czartoryski, w. XIX.


*************************

WPŁATY POLSKI do EU 2014 :
17 mld 700 mln 683 tys. zł.
1 mld 492 mln / mies
40 mln d z i e n n i e

50%
Dlaczego uważasz, że t a c y nie mieliby cię okłamywać?

W III RP trwa noc zakłamania, obłudy i zgody na wszelkie postacie krzywdy, zbrodni i bluźnierstw. Rządzi państwem zwanym III RP rozbójnicza banda złoczyńców tym różniących się od rządców PRL, iż udają katolików

Ks. Stanisław Małkowski

* * * * * * * * *

poniedziałek, 14 maja 2012

z ł o t y 1 m l n

Cham bezideowy, Palikot, pozywa kulturalnego Matkę Kurę!

Nosił wilk razy kilka i w końcu owieczka przyczołgała się sama. Otrzymałem pismo od Pani Anny Kubicy, co jeszcze nie jest nadzwyczajnym wydarzeniem, gdyby nie to, że Pani Anna przedstawia się jako pełnomocnik chama z Biłgoraja. W piśmie redakcja portalu kontrowersje.net, czyli ja i tylko ja, co oświadczam publicznie, jest wzywana do usunięcia tekstu, bo inaczej będzie źle. Którego tekstu? Słuszne pytanie. Tego najnowszego, z intratną nagrodą za świński ryj Palikota, chociaż ten tekst jest taki sobie w porównaniu z innymi tekstami o biłgorajskim żulu. Dziękuję Pani Annie za wyróżnienie. W sobotę, o 19.45 tyrać we wrocławskiej kancelarii z powodu mojej nieskromnej osoby, to chyba jakieś nagłe zlecenie i poświęcenie? A może emocje niegodne lidera Nowoczesnego Państwa? Mówiąc o emocjach mam na myśli czytanie ze zrozumieniem. W końcu cham z Biłgoraja ma dębową bibliotekę i mógłby spróbować przeczytać chociaż trzy pierwsze pozycje, z drugiej półki od góry. Czuję się jak Donald Tusk, propagandysta Ostachowicz i klient z Biłgoraja jednocześnie. Moje dobre samopoczucie dotyczy tej samej dzikiej satysfakcji, którą widziałem w relacjach i skrótach TV. Z tym, że was było trzech na jednego Kaczora, martwego nie liczę, a ja jestem sam na cały Ruch. Ruch? Pomyliłem się, pismo zostało wysłane w imieniu Ruchu Poparcia Palikota i Janusza Palikota.

Przyroda jest nieodgadniona, do sponiewierania jednego i ostatniego żyjącego Kaczora potrzeba Tuska, Ostachowicza i chama z Biłgoraja, do sprowokowania całego Ruchu Poparcia Palikota i chama Palikota oddzielnie, wystarczy jeden Matka Kurka. Pani Aniu, bądźmy poważni i jeśli mamy się bawić w procesy, to nie dla takich dupereli. Dokładam Pani argumentów. Za świński ryj Palikota podany w całości lub w kawałkach wyznaczam nową nagrodę - 1 000 000 000 złotych.

Pani klient, czyli ten szmaciarz, który chciał patroszyć politycznych przeciwników i przed kamerami wszystkich telewizji zarzucał morderstwo swojemu politycznemu wrogowi, już dawno powinien stanąć przed sądem. Nie udało się tego dokonać w normalnych warunkach „państwa prawa”, być może się uda z moją pomocą. Mam tylko jedną prośbę. Niech się Pani z łaski swojej nie wygłupia z powiadamianiem prokuratury, bo tym Pani „straszy”, ale proszę się skontaktować z klientem, czyli chamem z Biłgoraja i namówić polityczną prostytutkę na poważny proces. Pozdrawiam serdecznie, Pani Anno, i mam nadzieję, że się spotkamy na sali sądowej, bo ile można ryć w granicach?

PS Cały czas obowiązuje nagroda za świński ryj Palikota, ale od tej chwili w wysokości 1 000 000 000 złotych.

Załącznik pisma, żeby nie było:

ZałącznikRozmiar
wezwanie.pdf82.7 KB

Brak komentarzy: