o * H e r o i z m i e

Isten, a*ldd meg a Magyart
Patron strony

Zniewolenie jest ceną jaką trzeba płacić za nieznajomość prawdy lub za brak odwagi w jej głoszeniu.* * *

Naród dumny ginie od kuli , naród nikczemny ginie od podatków * * *


* "W ciągu całego mego życia widziałem w naszym kraju tylko dwie partie. Partię polską i antypolską, ludzi godnych i ludzi bez sumienia, tych, którzy pragnęli ojczyzny wolnej i niepodległej, i tych, którzy woleli upadlające obce panowanie." - Adam Jerzy książę Czartoryski, w. XIX.


*************************

WPŁATY POLSKI do EU 2014 :
17 mld 700 mln 683 tys. zł.
1 mld 492 mln / mies
40 mln d z i e n n i e

50%
Dlaczego uważasz, że t a c y nie mieliby cię okłamywać?

W III RP trwa noc zakłamania, obłudy i zgody na wszelkie postacie krzywdy, zbrodni i bluźnierstw. Rządzi państwem zwanym III RP rozbójnicza banda złoczyńców tym różniących się od rządców PRL, iż udają katolików

Ks. Stanisław Małkowski

* * * * * * * * *

sobota, 16 czerwca 2012

Ost - Deutschland, Strasse des 17 Juni

RPrl  Today     
gen. Petelicki nie żyje! Seryjny samo-bójca znowu krąży?
Generał Sławomir Petelicki, pierwszy dowódca GROM, nie żyje. Jego ciało, z ranami postrzałowymi znaleziono w garażu na warszawskim Mokotowie. Miał 66 lat.
 

1953, JuniFile:Bundesarchiv Bild 175-14676, Leipzig, Reichsgericht, russischer Panzer.jpg

 1953 Leipzig, um den 17. Juni 1953
[Leipzig.- sowjetischer Panzer vor Gebäude des Georgi-Dimitroff-Museums (des ehemaligen Reichsgerichtes)] Bundesarchiv_Bild_175-14676,_Leipzig,_Reichsgericht,_russischer_Panzer.jpg 


Group of Soviet Forces in Germany

In 1991 there were approximately:
  • 4,200 tanks
  • 8,200 armored vehicles
  • 3,600 artillery pieces
  • 106,000 other motor vehicles
  • 690 airplanes
  • 680 helicopters
  • 180 rocket systems

Abandoned Soviet Army barracks inStendal, 1991.
At the end of the 1980s, the primary Soviet formations included:[3]


APPENDIX.

Gen. Petelicki: "Trybunał Stanu dla Tuska i Klicha" - WPROST


Generał Sławomir Petelicki: Tusk kłamie. Oczekuję jego dymisji ...


  List generała Petelickiego      31.10.2011
Poniżej zamieszczamy list, jaki otrzymaliśmy od gen. Sławomira Petelickiego. Nie znamy bezpośrednich powodów, które kierowały generałem przy jego pisaniu. Z najwyższym zdumieniem przyjęliśmy m.in. słowa o PiSie jako rzekomym „organizatorze Marszu”, pozwalamy sobie mieć również odmienne zdanie co do opisu okoliczności, w jakich generał znalazł się w Komitecie Poparcia. Możemy jedynie podejrzewać, że doszło do nacisków i jakiejś dziwnej gry wokół obecności gen. Petelickiego w tym gremium. Spełniając jego prośbę, publikujemy list w całości.
Warszawa, dnia 30-10-2011r.
DO ORGANIZATORÓW MARSZU NIEPODLEGŁOŚCI
Szanowni Państwo !
W czasie wspólnego wykładu z profesorem Krzysztofem Rybińskim w Rembertowie,
jeden ze słuchaczy zapytał mnie – czy poprę patriotyczny marsz młodzieży zwany Marszem
Niepodległości. Odpowiedziałem, że generalnie popieram inicjatywy młodzieży i zależy mi
aby była patriotyczna. Dałem młodemu człowiekowi moją wizytówkę oczekując informacji
o Marszu. Zamiast tego zobaczyłem moje nazwisko w składzie Komitetu Honorowego.
Początkowo nie zareagowałem czekając dalej na kontakt i informację od organizatorów.
Zamiast tego rozpoczęło się polityczne wykorzystywanie mojego nazwiska. Między innymi
członek komitetu – Dr Jan Żaryn krytykował moją przeszłość. Inni komentowali, że wreszcie
przejrzałem na oczy i otwarcie poparłem PIS – organizatora Marszu.
Oświadczam, że nigdy nie popierałem PIS-u (o czym wielokrotnie publicznie
mówiłem). Jestem apolitycznym patriotą. Gorąco popieram kultywująca patriotyczne tradycje
młodzież, bronię żołnierzy kiedy są źle traktowani i jestem przeciwny zaliczaniu prawdziwych kibiców do chuliganów i bandytów stadionowych.
Kategorycznie nie życzę sobie wykorzystywania mojego nazwiska do walki politycznej
z którą nie mam nic wspólnego. Na moją reputację generała GROM-u pracowałem ciężko
przez lata i będę jej bronił! Dlatego proszę o wycofanie mojego nazwiska z Komitetu
Honorowego Marszu Niepodległości.
Jednocześnie popieram wszystkich młodych ludzi, którzy z pobudek patriotycznych
wezmą udział w Marszu Niepodległości nie ulegając prowokacjom i nie dając sobie wcisnąć
haseł nie licujących z POLSKĄ KULTURĄ i TOLERANCJĄ!
Sławomir Petelicki
generał GROM-u  
SEE 
 Cezary mech1
posłuchaj teraz
 Wątpliwe. Wg. C. Mecha, b. ministra w rządzie PiS infrastruktura, która powstała, nie gwarantuje zwrotu poniesionych kosztów. Według niektórych obliczeń musimy dołożyć do tej imprezy  ok 50 mld zł.
Inwestycje utrzumują gospodarkę w stanie aktywności i są sposobem na kryzys. Rachunek ciągniony inwestycji w Euro nie jest bardzo korzystny. Polsce przydałyby się inne inwestycje, twierdzi C. Mech.
Cezary Mech w rozmowie z Pawłem Badzio analizuje sytuację gospodarczą państw, których zespoły walczą o mistrzostwo Europy. Kto zwycięży? Jakie szanse mają Portugalia i Hiszpania. Jakie jest miejsce Polski? Zwycięzy wiarygodność euro i jego przyszłość - powiedział 2 dni temu premier Hiszpanii Mariano Rajoy, którego kraj otrzymał 100 mld euro dla swoich banków. C. Mech wyraża swoje wątpliwości:
Prezentuje też trzy filary polskiej polityki gospodarczej. Zapraszamy.

Brak komentarzy: