o * H e r o i z m i e

Isten, a*ldd meg a Magyart
Patron strony

Zniewolenie jest ceną jaką trzeba płacić za nieznajomość prawdy lub za brak odwagi w jej głoszeniu.* * *

Naród dumny ginie od kuli , naród nikczemny ginie od podatków * * *


* "W ciągu całego mego życia widziałem w naszym kraju tylko dwie partie. Partię polską i antypolską, ludzi godnych i ludzi bez sumienia, tych, którzy pragnęli ojczyzny wolnej i niepodległej, i tych, którzy woleli upadlające obce panowanie." - Adam Jerzy książę Czartoryski, w. XIX.


*************************

WPŁATY POLSKI do EU 2014 :
17 mld 700 mln 683 tys. zł.
1 mld 492 mln / mies
40 mln d z i e n n i e

50%
Dlaczego uważasz, że t a c y nie mieliby cię okłamywać?

W III RP trwa noc zakłamania, obłudy i zgody na wszelkie postacie krzywdy, zbrodni i bluźnierstw. Rządzi państwem zwanym III RP rozbójnicza banda złoczyńców tym różniących się od rządców PRL, iż udają katolików

Ks. Stanisław Małkowski

* * * * * * * * *

sobota, 3 listopada 2012

z Blogów * Homo Polacus


 INVOCATIO.
Oswald  SPENGLER:     "Optymizm jest tchórzostwem.
Urodziliśmy się w tej epoce i musimy dzielnie iść do końca drogą nam wyznaczoną. Nie pozostaje nam nic innego. Naszym obowiązkiem jest wytrwać na straconej pozycji, bez nadziei i bez ratunku. Wytrwać jak ów rzymski żołnierz, którego szkielet znaleziono przed bramą w Pompei, a który zginął, ponieważ podczas wybuchu Wezuwiusza zapomniano odwołać go z posterunku. To jest wielkość, to oznacza mieć rasę. Honorowy koniec jest jedyną rzeczą, jakiej nie można ludziom odebrać"


http://homo-polacus.blogspot.com/2011/04/alegoria-zdechej-polszewii.html

"Wam kury szczać prowadzać, a nie politykę robić" - Józef Piłsudski

wtorek, 5 kwietnia 2011


Alegoria zdechłej POlszewii

Alegoria zdechłej POlszewii


Frajerzy, cwele i pomioty,
lewackiej trzody za***nej,
łajzy, kanalie, zwykłe kmioty,
ubeckie żule zafajdane.
Szczury w pogoni za swym ego
i konformiści z gwiazdą we łbie,
wilczki z flanelki i kukiełki,
śmiejcie się dzisiaj razem ze mnie!

Internetowi mędrcy wielcy,
moralne dna, zakute pały,
i umysłowi indolenci,
Ojczyzny smutnej wszawe zakały.
Zapaterowskie skurwysyny,
kpiący ze świętych w noc i we dnie
i tarasowe popłuczyny,
śmiejcie się dzisiaj razem ze mnie!

Wy co IQ swoje mierzycie,
długością ch*** z pedalskiej foty,
co zwykłych ludzi upadlacie,
bez intelektu krzty miernoty.
Hołoto brudna i czerwona,
postępująca tak nikczemnie,
ormowskie łajzy pierdolone,
śmiejcie się dzisiaj razem ze mnie!

Peerelowskie krasne świnie,
z czasów tych nowych, czy też starych,
wyhodowane na zaczynie
żydokomuszej wielkiej chwały.
także lodziarze wszelkiej maści,
tęczowe łajno bezimienne,
jeb*** lesby - pederaści
śmiejcie się dzisiaj razem ze mnie.

Niech ten wasz chichot na pohybel,
będzie wam samym ścierwojady,
zdechnijcie dzisiaj z generałem,
polonofoby z ruskiej triady.
Do pandemonium was posyłam,
zaprzańcy, gnidy nienawistne,
uduście się piekielnym dymem,
i w piekle zgnijcie szowiniści.

Nadal się  śmiejesz kreaturo,
z pianą na pysku swoim zdechłym,
chichotem chamskim i ponurym,
ze wszech miar  namaszczonym piekłem?
Remakiem skromnym słów Tuwima,
kopię was w dupy, mać psia wasza,
niechaj się cenzor  mocno  zżyma,
- ja mam to w dupie kurwa mać!

(homo polacus)

..

DODATEK.

see:   Dlaczego Rosja chce zabić Polskę?


Brak komentarzy: